Meklēt šajā emuārā

2014/02/05

Mani pirmie iespaidi


Ir augusta vidus, kā iepriekš rakstiju uz pāris dienām nolēmu atlidot apskatīt valsti uz kuru pārceļos un pie reizes tikties ar mākleriem apskatīt dzīvokļus. Iepriekš sazinoties aizsūtijām savas prasības un pēc kartes atlasījām rajonus, lai lieki netērētu laiku.
Pēc 13h lidojuma esmu HK. Pirmais kultūršoks- sejas maskas. Katrs otrais pretīmgājējs uzlicis sejas masku. Vai viņi ir slimi? Ar putnu gripu?( tas man pirmais ienāk prātā) Vai gaiss tik netīrs? Vai man tādu arī uzlikt? Nolemju riskēt un sejas masku neskrienu pirkt.
Paspēju ieskriet dušā, kad jau norunāta tikšanās ar pirmo mākleri. Iesim apskatīt vispirms centra dzīvokļus. Pirms tam jau internetā esmu izpētijusi cenas, kvadratūru utt., bet ieraugot realitātē gribējās raudāt. Sērkociņkastītes lieluma dzīvokļi par Latvijas villas īres cenām. (Rēķinaties ar neadekvātām cenām par nekustamo īpašumu) Skatoties arvien vairāk mani jau sāk pārņemt izmisums, vai mums būs jādzīvo uz ielas? Ar otro mākleri neveicās labāk, visas cerības lieku uz trešo-pēdējo.
Gribas piebilst, ka viss apskate notiek, kad ārā ir +36C. Tiekamies un šoreiz intuīcija mani nepieviļ, šoreiz bez gultas arī istabās var ievietot skapi, virtuvē vienlaikus divi cilvēki var ieiet, trīs vannasistabas. Juhu! Pasaka! Tikai, kad uzzinu īres cenu mans entuziasms noplok. Slēdzot līgumu ir jāiemaksā uzreiz depozītā 3 mēn. īres cena un uzreiz par pirmo mēn., māklerim komisijas nauda, depozīts par ūdeni, gāzi, elektrību.  Ar sapņa dzīvokļa plāniem atgriežamies viesnīcā un atceramies, ka skraidot apkārt tā arī neesam vēl ēduši. Dodamies uz centru un uz labu laimi pirmajā kaut cik normālajā dodamies iekšā. Izrādās esam iegājuši īstā autentiskā ēstuvē. Pasūtam ēdienu( HK ir divas ofic.valodas angļu un ķīniešu) un gaidam. Pirmo atnes divas kanniņas vienā jasmīna tēja, otrā vārīts karstais ūdens. Saleju uz galda noliktajās krūzītēs tēju un gaidot ēdienu skatos apkārt, ko vietējie dara. Pie blakus galdiņa apsēžas ķīniešu ģimene un viņiem tāpat kā mums tiek atnestas divas kanniņas. Un ko viņi dara? Sāk pārmazgāt traukus uz galda, ielej krūzītē ūdeni, tad šķīvīšos utt. Tagad zinat, ja kādreiz aizejat ēst un tiek atnests karstai ūdens, pārmazgājiet traukus pirms sākat ēst! Tas ir pavisam normāli un ikdienišķi šeit dažās vietās, bet varat doties arī uz Mischelin restorānu, kur Jums noteikti nevajadzēs mazgāt traukus.Ar daudzām pārdomām un jautājumiem vairāk kā atbilžu kāpju iekšā lidmašīnā un atgriežos Latvijā.



Secinājumi: atlidojot uz dažām dienām saprast kur labāk dzīvot un kas kurā vietā atrodas nevar. Mans ieteikums pirms parakstat līgumu par dzīvokļa īri vai pirkšanu ( ja esat miljonārs) izīrējat service appartment. Jo noslēdzot līgumu, gadu jūs nevarat to lauzt un gadījumā ja jūs to darat, tad pazaudējat visu iemaksāto depozīta naudu. Dzīvojot uz vietas labāk sapratīsiet, kādas ir Jūsu prioritātes.  Man bija svarīgi, lai ir iespējams bērniem braukāt ar riteņiem, skrituļslidām, gaisa kvalitāte ir laba un ir vieta, kur mierīgi pastaigāties. Mazliet utopiski teiksiet priekš Honkongas? Varbūt, bet esmu tādu vietu atradusi ārpus trokšņainā centra, bet tai pašā laikā 20 min. attālumā no centra. Nekad nezaudējiet cerības un meklējiet tik ilgi līdz atrodat savu sapņu mājokli!

2 komentāri:

Kaira, Ēģipte

  Kādēļ Kaira un nevis kāds kūrorts Ēģiptē? Tādēļ, ka neesam ( esmu to jau teikusi) "baseinu ģimene". Varam 1-2 dienas augstākais ...