Meklēt šajā emuārā

2014/02/19

Guči, muči :)

Sākšu ar to, ka Šopoholiķiem te būtu grūti :) Te ir pārstāvēti visi iespējamie zīmoli kosmētikas, apģērba, kurpju, rotaslietu, pulksteņu jomā. Nav lietu, ko šeit nevarētu iegādāties. Parasti man prasa, vai tie šeit ir oriģināli. Ir, viltojumus Jūs šeit neatradīsiet. Veikalā var redzēt ķīniešus ar čemodāniem, no sākuma nesapratu, ko viņi staigā pa veikaliem kā pa lidostu. Izrādās tie visi ir ķīnieši no Mainland (no kontinentālās Ķīnas), bāgātie ķīnieši, kuri atbraukuši šopingā, jo izrādās Ķīnā tu patiešām nevari zināt vai nopirktā Chanel somiņa ir tiešām Chanel:) Veikali ir stāvgrūdām pilni, visi iepērkās it kā tas maksātu dazus Eiro. Neilgi pirms Ziemassvētkiem staigājot pa centru, novēroju garu rindu, ejot tuvāk sapratu, ka visi sastājušies pie Cartier veikala durvīm, veikals tik pilns, ka visiem nepietiek vietas:) Dīvainākais ir tas, ka zīmolus pērkot visām ķīnietēm vajadzētu izskatīties kā no modes lapaspusēm izkāpušām, bet velti. Parasti lielākā daļa ir ģērbušās treniņtērpā, kājās sporta kurpes, pār plecu kāda no zīmola somiņām. Paskats dīvains, bet galvenais jau ērtums vai ne? Es pērku zīmolu kosmētiku, par drēbēm man neceļās roka maksāt astronomiskas summas, sev apģērbu pasūtu no UK mājas lapām, lai gan te ir ari Zara un H&M. Iepirkties var arī iet uz tirdziņiem, kur var ne tikai nopirkt augļus un dārzeņus, bet arī sadzīves lietas un apģērbu. Es gāju pēc apģērba, kad skolā paziņoja, ka jāierodās tradicionālajā ķīniešu apģērba. Grūti saprasties, jo retais uz tirgus runā angļu val., bet vienmēr jau pastāv žestu valoda :)




2 komentāri:

  1. gan jau pati drīz stāvēsi tajās rindās un būsi treniņtērpā ģērbta ar kādu LV jaunako somiņu :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nesagaidīsi:) Treniņtērpa mani var satikt skrienot pa promenādi 7 no rīta!

      Dzēst

Kaira, Ēģipte

  Kādēļ Kaira un nevis kāds kūrorts Ēģiptē? Tādēļ, ka neesam ( esmu to jau teikusi) "baseinu ģimene". Varam 1-2 dienas augstākais ...