Meklēt šajā emuārā

2014/02/25

I am from the Land that sings!

Nezinu kā citiem latviešiem HK, bet uz jautājumu, vai es esmu krieviete un nāku no Krievijas, varu aizsvilties. Parasti es mēģinu noturēties un atbildu, ka esmu no Eiropas un valsti sauc LATVIJA. Lielakajā vairuma gadijumu, sejas izteiksme nemainās un saprotu, ka mēģinot skaidrot un izskaidrot diemžēl nekas tāpat nemainās - neviens nekad par šādu valsti nav dzirdejis, nerunajot par to, ka zina, kurā kontinentā tāda vispār atrodas. Kad meitenes stājās skolā un tika iepazīstinātas ar klases audzinātāju, kā viņa vēlāk atzinās, gājusi pie kartes un ilgi meklējusi valsti, jo par tādu iepriekš nebija dzirdējusi. Var jau teikt, neizglītoti cilvēki, ģeogrāfiju skolā nav apguvuši, bet Somiju, Norvēģiju un citas Eiropas valstis viņi zina. Varbūt cienijamiem Latvijas valstvīriem vajadzētu padomāt, kā reklamēt un pasaulei likt atpazīt Latviju, lai netiek tik aizvainojoši jautājumi uzdoti, vai valsts valoda ir krievu. Man prieks, ka esmu pa šo laiku vismaz dažus bērnu vecākus izglītojusi - tagad viņi zin, ka viņu bērnu klasesbiedrenes nav krievenes, bet latvietes.
 Visjautrāk man iet ar taksometru vadītājiem, pēc jautājuma uz kurieni es braukšu, seko nākamais - no kurienes es esmu. Atbildu no Eiropas, tad viņi parasti kā mazi bērni prieka un sajūsmas pilni atbild, ka uzminēšot valsti. Sajūta gluži, ka viņi būtu nokļuvuši TV šovā, parasti ar trīs Eiropas valstu nosaukšanu zināšanas beidzas un beidzot, kad pasaku no kurienes esmu, tad seko ilgs " Ahhhh, Ooooo" :)  Nenogurstoši skaidrojot (jūtos kā ģeogrāfijas skolotāja), pedējās reizes saku, ka esmu from The Land that sings :)! Jocīgi paskatās, bet vairāk jautājumi neseko.  


1 komentārs:

  1. Ļoti laba atbilde :) Vari arī teikt, ka esi no valsts, kur visi viens otru pazīst

    AtbildētDzēst

Kaira, Ēģipte

  Kādēļ Kaira un nevis kāds kūrorts Ēģiptē? Tādēļ, ka neesam ( esmu to jau teikusi) "baseinu ģimene". Varam 1-2 dienas augstākais ...