Meklēt šajā emuārā

2018/02/06

Kā nenosalt Honkongā ziemā ❄️🌴🤧🤒



Daudzi tagad izlasot virsrakstu drošvien sāk domāt, kas par muļķībām, kāda ziema Āzijā.

Honkongā ir visi gadalaiki, pavasaris, vasara, rudens un ziema. Protams sniegu jūs šeit neredzēsiet, bet aukstuma un sala brīdinājumus redzēsiet.
Ziniet kā var atšķirt tūristus no vietējiem? Pēc apģērba😁 Jo savādāk kā šortos un t- kreklā viņus neredzēsiet staigājam pa HK. Dīvaini viņi parasti skatās uz mani, bet es neesmu ieradusies kā viņi no Eiropas ziemas.
Tad, kad atlasīju drēbes kādas man ņemt līdzi uz šejieni pārceļoties, visas biezās jakas, cepures, cimdus atstāju Latvijā, čemodānos saliku skaistās vasaras kleitas un peldkostīmu. Jo es taču pārceļos uz Āziju, mūžīgo vasaru. 😂. Kad atbraucu uz šejieni, mēs ar vīru smējāmies redzot veikalos biezās ziemas jakas un redzot ķīniešus pērkam tās. Latvijā pie -10 vēl skraidiju ar pliku galvu un bez šalles un šeit ziema min.t +6 likās smieklīga. Tad tagad nodzīvojot gandrīz piecus gadus man ir auksti. Esmu sapirkusi šeit sev un bērniem termoveļu, cimdus un šogad arī columbia termo ziemas jakas. Smējāmies par ķīniešiem, bet pēc pāris gadiem paši ar klabošiem zobiem stāvējām veikalā un mērijām un iegādājāmies jakas. Ķermenis ir pieradis, pie karstās vasaras un vēl pie+ 24,25 C es staigāju ar plānu jaku, jo karsts man sākās pie +28, 29C. Kad bijām ar bērniem vasarā LV, nosalām, jo tā vasara ir mūsu agrs pavasaris.
Šeit arī esmu bērniem iegādājusies warm pack, kuras ļoti labi noder sasildīties, ja bērni ir ekskursijā un ilgu laiku atrodas ārā.

Tad, kad šeit ir auksts, auksts ir visur. Tas nav kā Latvijā, kad pieslēgta centrālapkure telpās ir silti. Un sildītāji nespēj piesildīt telpas, lai būtu silti. Parasti, kad pārceļamies uz citu mājvietu, pirmais ko skatos vai kondicionieri ir aprīkoti ar siltuma funkciju netikai aukstuma. Jo pirmajā gadā bijām pārsaluši, jo dzīvoklī nebija kondicionieros šīs funkcijas un tad nožēloju, ka neesmu paņēmusi vilnas zeķes no Latvijas.

Un stulbie jautājumi no vietējiem ko es drebinos, vai tad man ir auksti? Un, kad atbildu apstiprinoši, tad man saka, bet tu taču nāc no valsts ar sniegu un mīnuss grādiem. Jā, bet es Latvijā un ziemā neesmu bijusi ilgu laiku.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Kaira, Ēģipte

  Kādēļ Kaira un nevis kāds kūrorts Ēģiptē? Tādēļ, ka neesam ( esmu to jau teikusi) "baseinu ģimene". Varam 1-2 dienas augstākais ...