Meklēt šajā emuārā

2018/05/12

Ko nozīmē būt četru bērnu mammai Honkongā


Nozīmē to, ka mans laiks ir saplānots pa minūtei mēnesi uz priekšu. Varat droši pajautāt, ko es darīšu sestdien pēc divām nedēļām un es jums varēšu pateikt. Un jautājumi, ar ko es nodarbojos brīvajā laikā, ja trīs bērni ir skolā, ir mājkalpotāja sešas dienas nedēļā no rīta līdz vēlam vakaram un manas vienīgās rūpes ir par zīdaini? (tie parasti nāk no ārpus HK dzivojošajiem), tad šoreiz blogā par savu dzīvi šeit.

Tie, kuri seko un lasa manu blogu zina, ka viena no manām meitām ir nopietni pievērsusies peldēšanai. Ko nozīmē nopietni? To, ka treniņi notiek piecas reizes nedēļā pa divām - tris stundām. Pirms sacensībām, kā tas ir pašlaik, pat divi treniņi dienā: septiņos no rīta pirms skolas un ari pēc skolas. Slodze milzīga, gan meitai, gan man. Esmu tā, kura ved uz un no trenniņiem, ka ari esmu klāt trenniņu laikā. Kad notiek sacensības, tad visu dienu esmu klāt peldbaseina tribīnēs, lai sekotu līdzi meitas panākumiem. Piebildīšu, ka meitai ir 10 gadi un palabojiet mani komentāros zem raksta, ja Latvijā 10 gadīgie trenējās ar tikpat lielu slodzi. Pārējiem diviem bērniem ir mākslas vingrošana, teikvando trenniņi, mākslas nodarbības, regbija trenniņi, teniss. Plus, tagad vecākai meitai notiek intensīva gatavošanās skolas absolvešanai (gluži, ka bakalauros vai maģistros ir jaraksta darbs, kurš arī jāaizstāv), kur arī mēs, vecāki, daudz iesaistamies, palīdzam ar padomiem. Pati mazākā meita pašlaik vēl nekādas playgroup neapmeklē, bet drīz jau sāksim iet arī uz tām.
Skolā esmu no tām mammām, kuras iesaistijušās kā brīvprātīgās palīdzes, kad skolā notiek pasākumi, tad es eju palīdzēt.

Bieži soc. tīklos esmu no citām mammām lasījusi, izbaudiet laiku ar bērniem, vīru, tiekaties ar draudzenēm, zupa vai putekļi uz plauktiem mājās pagaidīs. Piekrītu pagaidīs, vienreiz, vai divreiz, bet ilgtermiņā diez vai tas darbosies. Man ir svarīgi, ka māja spīd un laistās, krekli ir izmazgāti, sagludināti, katru dienu ir bērniem pusdienu kastītēs svaigs, izgatavots ēdiens uz skolu, nevis sviestamizes. Un pie mūsu pašreizējās slodzes, gan es, gan virs būtu pārguruši, tādēļ ir cilvēks mums pieņemts darbā, kurs noņem visas rūpes par māju no maniem pleciem. Un nav ta, ka mes nezinam, kas ir smags darbs - zinam to ļoti, ļoti labi. Iepriekš to visu darijām paši, šobrīd prioritates un laiks tiek veltīts svarigākām nodarbēm.
Kad bērni ir skolā, es eju uz trenažieru zāli, peldbaseinu, tiekos ar draudzenēm. Ar gadiem sāc novērtēt prioritātes un vienmēr jāpatur prātā, dzīve ir mums visiem viena - jaizbauda pec iespējas vairak, lai nav nožēlas.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Kaira, Ēģipte

  Kādēļ Kaira un nevis kāds kūrorts Ēģiptē? Tādēļ, ka neesam ( esmu to jau teikusi) "baseinu ģimene". Varam 1-2 dienas augstākais ...