Meklēt šajā emuārā

2015/05/14

Thats the rule!


Te ir visi apsēsti ar likumu ievērošanu, citreiz pat paliek smieklīgi kaut ko skaidrot un paskaidrot. Ir likumi, kas man patīk un viņus labprāt arī ievēroju. Ja metro sadalošā gājēju josta nodalīta vienā virzienā vai otrā, visi smuki ies viens aiz otra. Pie autobusa visi smuki sastāsies rindiņā viens aiz otra un smuki gaidīs savu rindu, neviens nemēģinās iespraukties bez rindas, tāpat tas ir muzejos, kino, pie kafejnīcām utt. 
Vai metro, ja signāls sāk skanēt, tas nozīmē ka metro durvis aizveras un nevajag ar galvu skriet pa priekšu. Parasti ķīnieši dzirdot šo signālu nevis apstājas, bet mēģina paspēt ielekt metro. Gadās ka durvīs tiek arī iespiesti:) Vai pantiņš kurš tiek atskaņots braucot pa metro eskalātoru  "Please hold on to the handrail. Don't keep your eyes only on your mobile phone". Smieklīgi vai ne?
Bet, vienmēr ir bet.... Mani trīs bērni neiekļaujas neviena ķīnieša standarta ģimenes modelī un saprašanā, un ar to man daudzreiz sanāk muļķīgas situācijas. Biju aizgājusi uz baseinu un tur mani pēkšņi apstādina darbiniece un jauta, cik pieaugušo peldēs. Es paskatos un skaidri redzams, ka bez manis un trim bērniem neviena nav. Atbildu (vienmēr saņemos un mēģinu pieklājīgi to darīt), ka es un manas trīs meitas! Savukart viņa atbild, ka ir izmainīti noteikumi un ar katru vienu pieaugušo var peldēt divi bērni, tātad es ar savām trim meitām peldēt nevaru. Labi es saku, jūsu ieteikumi, kā es varu ar visām meitām iet peldēt. "Get an adult!" Where? On a street? Where should I get an adult? Padomā un atbild, lai sagaidu vīru un tad nākam. Es prasu un ja vīrs strādā vai ir darba komandējumā, ko tad? Skatās ar stulbu sejas izteiksmi. Ieteikumi beigušies. Šādos gadījumos vienmēr saucu menedžeri un risinu jaut. tālāk. Nav jēgas kaut ko diskutēt ar darbiniekiem, kuri ir burta kalpi un nemēģina pa labi vai kreisi paskatīties, ja viņiem ir pateikts - skaties taisni un izpildi, ko liek!
Gala rezultātā tika izdarīts izņēmums. Urrā vasara ir glābta! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Kaira, Ēģipte

  Kādēļ Kaira un nevis kāds kūrorts Ēģiptē? Tādēļ, ka neesam ( esmu to jau teikusi) "baseinu ģimene". Varam 1-2 dienas augstākais ...