Meklēt šajā emuārā

2014/03/16

PE ( physical exercises in Hong Kong)

Ļoti sportiska valsts:) Uz katra stūra šeit redzēsiet riteņbraucējus, skrējējus vai cilvēkus, kas vingro vai nodarbojās ar cigun. Grēks būtu nebraukt ar riteni vai nevingrot, jo klimats cauru gadu atļauj to darīt un ir padomāts par drošību, atsevišķi norobežoti celiņi no automašīnām utt. Es katru rītu skrienu pa promenādi gar līci, skrējējiem ir norobežots ceļš no riteņbraucējiem, padomāts par vairākām wc, ūdens ņemšanas un dzeršanas vietām, apgaismojumu, kā arī par drošību. Apsardze uz riteņa braukā no viena gala līdz otram promenādes galam, lai gan es uzskatu, ka tas ir pilnīgi lieki, šeit tiešām nevajadzētu justies apdraudētam. Vairākas reizes esam atstājuši riteņus un ar bērniem aizgājuši pēc saldējuma vai paēst un nekad nav ienākusi prātā doma, ka izejot riteņu vairs nebūs. Šeit pirmo reizi redzēju jauniešus un vecāka gada cilvēkus, kas brauca ar riteni kurš bija aprīkots ar papildus riteņiem. Neviens nekaunās, ka nav apguvis noturēt līdzsvaru un iemācijies braukt ar divriteni. Lai būtu ar ko salīdzināt( LV regulāri es apmeklēju dažādas grupu nodarbības) es devos uz aerobiku. Aerobika notika ķīniešu valodā un ilga 45 min. un bija paredzēta iesācējiem. Pirmais, kas man piesaistīja uzmanību bija pasniedzējas apģērbs- super īsi džinšu šorti, pusgarās zeķes, spīdīgs krekliņš( ne sporta) un jaciņa ar akmentiņiem. Mati pāri plecam izlaisti un vēl ierulēti:) paskats diezgan jancīgs. Saģērbusies kā uz diseni. Iesildīšanās daļa ( tādas nebija) sākās ar nenormālā skaļumā ieslēgtu mūziku un soļu priekšā rādīšanu. Bija diezgan haotiski un ta kā nesaprotu ķīniešu val., tad, ja jāmaina virziens vai soļi jādubulto bija grūti izsekot līdzi, bet tā kā pārējām ķīnietēm negāja labāk, tad tomēr vairāk vai mazāk tā bija pasniedzējas vaina. Pēdējās 5 min. tika pavadītas izstiepjoties, uz grīdas netika veikti nekādi vingrojumi. Es neesmu plinti metusi krūmos un pie nākamās izdevības pamēģināšu kādu citu nodarbību:) Šeit ir gan zumba, steps un visi citi aerobikas veidi, tikai jāsameklē sev piemērotākais. Šīs 45 min. arī nebija veltīgas, jo apguvu pāris vārdus, sapratu, ka ja neprot valodu tāpat var piedalīties un kaut ko saprast un galvenais, ka visu nodarbības laiku man smaids nepazuda no sejas:)







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Kaira, Ēģipte

  Kādēļ Kaira un nevis kāds kūrorts Ēģiptē? Tādēļ, ka neesam ( esmu to jau teikusi) "baseinu ģimene". Varam 1-2 dienas augstākais ...