Meklēt šajā emuārā

2015/04/24

Atrast " savējo" Honkongā.

Šoreiz ne par savu tautiešu atrašanu HK, bet par Latvijas produktu. Šeit dzīvojot man ir izdevies atrast Dobeles makaronus, Pūres trifeles un miltus. Igauņu šokolādes un cepumus. Nav tādu veikalu kā Īrijā vai Anglijā, kur var ieiet un sapirkt produktus no Latvijas. Ir viens interneta veikals, kurš piedāvā LV produkciju, bet cenas ir stipri par augstu un tur es neiepērkos. Sanākuši arī kuriozi gadījumi, kad netīšām ieklīstot mazā veikaliņā, atradu miltus. Mājās bija beigušies milti, tāpēc nolēmu aiziet uz vietējo mazo veikalu, kurš atrodas pāri ceļam. Veikalā bija atrodami divu veidu milti, paņemu abas pakas un pārdevējai prasu:" Kas tie ir par miltiem, ar ko tie atšķirās viens no otra?". Pārdevēja paskatās un saka:" Vieni no Japānas otri no nezināmas valsts. " Nelikos mierā un  prasīju, lai iet un uzzina, kas tā par  "nezināmo"valsti, ta kā man ar ģeogrāfiju daudz maz viss ir kārtībā, tad pašai palika interesanti, kas tā par  mistisko valsti. :) Aiziet, pēc mirkļa atnāk ar cenu zīmi un baksta ar pirkstu. Es pirmajā brīdī apstulbu, ar lieliem burtiem rakstīts LATVIA.  Es viņai saku, es ļoti labi zinu šo valsti, jo pati no turienes esmu. Nu gan viņai bija lieli brīnumi. Tā es no veikala izgāju ar vairākām miltu pakām no " nezināmās" valsts:). Paldies " Dobeles dzirnavniek", ka esi šeit nopērkams!








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Kaira, Ēģipte

  Kādēļ Kaira un nevis kāds kūrorts Ēģiptē? Tādēļ, ka neesam ( esmu to jau teikusi) "baseinu ģimene". Varam 1-2 dienas augstākais ...